Kembali

Assalamualaikum warganet. Tiba-tiba aku terjumpa kembali blog lama ku. Kali terakhir posting ku adalah pada tahun 2013. Pasti warganet tak kisah apa jadi denganku kan? Yalah, siapalah aku? hanya salah seorang warganet daripada berjuta2 warganet lain. Tiber touching! By the way, apa khabar warganet semua? Harap nya sihat2 saja. Bila terjumpa dan baca entry2 blog ku ni, aku terfikir, apa agak nya warganet buat sekarang ya? Bagaimana warganet pada 2013 dulu? I can say i find my old self here, in my blog. Rasa tidak asing tetapi aku kadangkala rindu dengan aku yang dulu. My new me, i'm sure you are curious right? Haha I assure you i mature enough to take care of myself. Terima kasih warganet, sebab doa warganet untuk aku, aku dah jadi seorang doktor. ALhamdulillah juga berkat doa warganet, aku dapat belajar dekat Universiti Al-Azhar. Aku harap warganet dapat gapai cita-cita jugak. Jangan berhenti doakan kebaikan untuk aku ya. Paling penting sekarang, mohon warganet doakan aku dapat jodoh yang soleh dan baik dalam masa yang terdekat ni. ( Dah tuo ni, nak kono kahwin dogheh :P ) Aku doakan moga warganet sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Salam.

Comments

Popular posts from this blog

Ibu ayah dengarlah kami

Selamat Ulang Tahun Kelahiran :)