Refleksi 1

Assalamualaikum............

Nak gosip pasal diri sendiri jap.. Bole tak? Kalo tak bole pon apa aku kisah? haha
Nak baca, baca. Tak nak sudah!

Ok macam ni. Aku rasa aku sangat sambil lewa. Bukan je dalam pelajaran atau apapun. The point is aku juga sambil lewa dengan hidup aku. Sebab tu benda jadi tak seperti yang dirancang. Saya tidak teliti langsung. Apa yang saya saya dapat dalam survey mengenang kisah silam saya ialah saya perlu mengambil berat terhadap kata-kata orang lain. Means, take it and remember it. Bukan masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Benda ni penting tau, sebab bila kita ambik berat tentang cakap seseorang, barulah dia tahu yang dia dihargai. Dia disayangi. So, i need to be more concerned about people. Bila kita ambil tahu pasal perasaan dia mesti kita tak akn menyakiti hati dia, InsyaAllah.

 Saya mengaku tu kelemahan saya, InsyaAllah saya akan perbaiki..
'ala kulli hal doakan yang terbaik untuk saya.
thanks kawan! ^^


Comments

Popular posts from this blog

Ibu ayah dengarlah kami

سباحة