Ini jalanNya

Banyak benda dah kita tengok hari ni.. macam2.. dari dalam negara sampai lah luar negara. tentang kekejaman yahudi laknatullah yang tak habis2 nak kenakan umat islam. bukan yahudi sahaja malah nasrani . Betul kata Allah orang kafir ni takkan pernah senang melihat kesenangan orang islam.

daripada awal merancang untuk memecah belahkan umat islam. tahniah kerana rancangan anda menjadi. tapi jangan lupa janji Allah. Dan aku serta seluruh umat islam percaya akan kebangkitan islam di akhir zaman bersama imam mahdi.

rancangan kau dalam mempengaruhi politik dunia telah kau capai.  buktinya sistem khalifah telah kau jatuhkn. umat islam dalam sesebuah negara juga tak bersatu kerana cintakan kuasa yang kau ciptakan. cintakan diri sendiri dan sebagainya.

tapi jangan kau risau kerana kami remaja muslim pasti bangkit menentangmu.
kami lah yang akan bersatu dan menentangmu. kami akan ubah segalanya demi mempertahankan agama Allah di bumi milikNya ini.

in shaa Allah. Ku pohon padaMu ya Rabb agar dipelihara iman kami untuk berjuang kerana Mu dan membalas kasih sayang Mu pada kami.

Popular posts from this blog

Ibu ayah dengarlah kami

سباحة